Ostuhullus algas päikeseprillide ja reiside rabamisega

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas. Foto: Siiri Erala
Stockmann ja Tallinna Kaubamaja alustasid täna sooduskampaaniatega, esimese päeva hommikused tõmbenumbrid olid Stockmannis suhkur ja päikeseprillid ning kaubamajas erinevad reisipakkumised.

Stockmann alustas kaubamajast tunnike varem ehk kell kaheksa hommikul ja juba enne avamisaega oli kaupluse ukse taha kogunenud kümneid inimesi.

Kõige enam tõmbas Stockmanni külastajaid naiste osakond, kus käis tihe sagimine 70 ja 35 krooni maksvate päikeseprillide ja soodushinnaga kvaliteetjalanõude juures.

Populaarne oli ka tualett- ja majapidamispaberit müüv välilett ning üheksakroonise kilohinnaga suhkur toiduosakonnas. Viimast pakkumist pidasid eriti heaks mitmed pensionärid ja mõni tuli kohale just selleks.   

«No ikkagi üheksa krooni, muidu on 12,» märkis üks vanaproua. Oma korvi suhkrupakke täis ladunud härra lisas, et tuli Hulludele Päevadele just suhkrut ostma ja luges heast pakkumisest eelnevalt levitatud kollasest kataloogist.

Kaubamaja ümber enne avamist suuri sabasid polnud, kuid Viru Keskuses asuvad pingid olid Osturalli ootajatest hõivatud. Ralli tõmbenumbriteks osutusid erinevad reisipakkumised – üldiselt jalutas inimesi erinevates osakondades hõredalt, kuid laeva- ja lennukipiletite ning puhkusereiside lettide taha tekkisid järjekorrad.

Lisaks Stockmannile ja kaubamajale alustasid  täna sooduskampaaniatega ka Kristiine Keskus ja Rimi.

Stockmanni direktor Marge Türner on varem öelnud, et sooduskampaaniate korraldamine üheaegselt ei ole sihilik, kuid pigem saavad kaupmehed sellest kasu kui kahju. Mitmed allahindlused meelitavad linna inimesi ka mujalt ja enamik käib nii ühes kui teises kaupluses.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles