Hooletud Elioni teenindajad sundisid vanaprouat uut telefoni ostma

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telefon.
Telefon. Foto: Lauri Kulpsoo

Elioni töötajad käskisid pensionäril rikki läinud telefoni asemel uus osta, ehkki hiljem, kui uus telefon oli juba soetatud, selgus, et tegemist oli hoopis võrgu probleemiga, mis helistamist segas.

Pensionär Tiiu Minka sai 25. oktoobril tuttavatelt mitu kõnet, kes kurtsid, et Tiiule helistades on lauatelefon algul tumm ja annab seejärel kinnist tooni. Tiiule tuli teade üllatusena, kuna tal endal mingeid probleeme välja helistamisega ei olnud.

26. oktoobril helistas ta Elioni klienditeenindusse ja kurtis muret. Esialgu näis Tiiule, et Elion suhtub tema muresse täie tõsidusega. Kui aga Tiiu taas Elioniga ühendust võttis, öeldi talle, et tema enda telefon on katki ja tuleb uus osta. «Mina ütlesin, et ma saan ju rääkida, kuidas see minu telefoni viga on,» ütles Tiiu Minka. Elionist kinnitati pensionärile, et nad võivad talle tehniku koju saata, aga kui tegemist ei ole Elioni veaga, tuleb naisel arve kinni maksta.

«Küsisin, kas ma saan oma telefoni kuskil kontrollida ja öeldi, et võin Kristiine keskusesse minna,» ütles vanaproua, kes urgitseski lauatelefoni seinast välja ja sõitis Elioni esindusse Kristiine keskuses. «Poes öeldi, et meie telefone ei kontrolli, see on keelatud.»

Uus telefon, vana probleem

Esinduse teenindaja küsis Tiiu ID-kaarti ja ütles siis imestunult, et Tiiule on ju korduvalt öeldud, et ta peab ostma uue telefoni. «Telefonid on kallid, ma olen pensionär, kümme päeva on pensionini aega – ma ei saa lihtsalt osta,» kostis Tiiu klienditeenindajale. Elioni teeninduses algasid lauatelefonide hinnad 25 eurost, mistõttu saatis teenindaja Tiiu kodutehnika poodi, seal olevat ka 12euroseid telefone.

Tiiu soetaski endale uue lauatelefoni ning läks koju lootuses, et see töötab. Ent probleem ei kadunud ka uue telefoni puhul – sisse helistades oli see algul endiselt tumm ja andis siis kinnist tooni.

Elion vabandab

Vanadaam helistas taas Elioni, kus üks klienditeenindaja arvas, et tegemist on vist hoopiski Starmani veaga, kuna helistajad, kes tumma telefoni üle kurtsid, olid Starmani kliendid. «Palusin neil uurida, aga minule vastati, et nemad Starmaniga ei suhtle,» ütles Tiiu, kes pidi siis ise Starmaniga kontakteeruma. Starmanist uuriti probleemi mitu tundi ja anti siis Tiiule teada, et tegemist on arvatavasti ikka Elioni rikkega.

Nii tuli Tiiul taas Elioniga kontakteeruda, kust lõpuks ikkagi abi saabus. «Kahjuks ei süvenenud meie teenindajad alguses kliendi muresse piisava põhjalikkusega, et aru saada, millest selline probleem tuleneb. Seetõttu anti kliendile ka vale soovitus uus telefoniaparaat osta, mure ei lahenenud ning klient pidi korduvalt meiega ühendust võtma, kulutama oma aega ja raha,» tunnistas Elioni kommunikatsioonijuht Karin Kahre lisades, et Elion tunnistab siiralt oma viga ja vabandab ka Postimehe vahendusel proua Tiiu Minka ees.

«Tehniline probleem oli paraku Starmani poolel, kelle võrgust püüti meie kliendile helistada, kuid tulemusetult. Suhtlesime Starmaniga selles küsimuses ning probleem sai nende poolt kenasti lahendatud,» ütles Kahre.

«Teadaolevalt pole keegi Elionist ühendust võtnud, et lahendada väidetavat tehnilist probleemi,» ütles aga Starmani kommunikatsioonispetsialist Kristi Reiland lisades, et sel ajal, kui proua Minka telefoniühendusel esinesid tehnilised probleemid, oli tema telefoninumber veel Elioni võrgus. «Sel ajal ei olnud meil kuidagi võimalik väidetavat riket parandada. Seetõttu jääb ka arusaamatuks, millisele tehnilisele probleemile konkurent viitab,» lisas Reiland.

Reedel helistati Tiiule Elionist ja vabandati ebapädeva käitumise pärast ning pakuti kompensatsiooniks 23 eurot. «Olgu siinkohal ka öeldud, et kompenseerisime proua Tiiu Minkale kõik kulud, mis tal seoses selle juhtumiga tekkisid - uue telefoniaparaadi ost, kõned mobiiltelefonilt, et meiega suhelda ning lisaks ka teenuse kuutasu,» kinnitas Kahre.

Pikaajaline Elioni klient Tiiu otsustas aga lepingu katkestada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles