Cherry poes ohjeldavad ülipikki järjekordi ka ettevõtte juhid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Vautšeriportaali Cherry.ee kauba väljastamise pood Rotermanni kaubamajas on viimastel päevadel olnud täiesti umbes. Veel eile tuli järjekorras oodata isegi kaks tundi ja inimrivi ulatus keskuse välisusteni.

Täna keskpäeval järjekorras seisnud klient ütles, et tuli ka eile oma kaupa nõudma, kuid nähes välisukseni ulatuvad järjekorda, pööras ta kohe otsa ringi. Kell 12.15 oli seinal järjekorranumber 84, kuid automaadist sai numbri 242.

Keskuses pingil istuv Mirja võttis numbri 141 kell 11 hommikul, ootas pool tundi ning selle ajaga liikus järjekord edasi seitsme numbri võrra 30ni. Siis otsustas ta koju minna, pesu pesema panna ja hiljem tagasi tulla. 12.30 oli number aga jõudnud vaid 100ni.

Tänaseks oli Cherry kaasanud poe töösse lisaks eraldi palgatud tööjõule ka kogu oma kontorimeeskonna ja isegi ettevõtte juhid. Eile jagas inimestele pakke kätte portaali üks omanikke ja riskiinvestor Allan Martinson ning täna asutaja ja tegevjuht Priit Tomp ja ärijuht Martin Kõiva.

Üldiselt on järjekorrad praeguseks kontrolli alla saadud – kahes kassas toimib elav järjekord ning paberil trükitud vautšeritega klientidelt korjatakse soovid kokku järjekorraväliselt. Kati sai näiteks poole 13 ajal paki kätte kõigest viie minutiga.

Ärijuht Martin Kõiva sõnul on nad tänaseks välja pannud viimsedki jõud ja pakk on Cherryl vaja lähiajal väljastada 6000-le inimesele. Praegu käib poest läbi umbes 1000 inimest päevas. Poodi planeerides arvestati umbes 2000 kliendiga nädalas.

«Nüüd saime oma vitsad muidugi kätte ja oleme kogemusest kõvasti õppinud, nii et pärast seda pühadehullust on järjekorrad tõenäoliselt juba palju lühemad, kui ka oktoobris-novembris olid,» rääkis Kõiva.

Kõiva sõnul on tõenäoliselt suurima klientide arvuga päevad veel ees ning nüüd on otsustatud ka 24. detsembril poodi pool päeva lahti hoida. Klientidel tuleb aga paki järele minnes varuda siiski aega ja kannatust, kõige hullem on olukord lõuna ajal ja kohe pärast tööpäeva lõppu.

Ühtlasi pikendab Cherry kõikide pakkumiste kehtivust 15. jaanuarini ning kui vähegi võimalik, paluvad nad kaubale järgi tulla uuel aastal või tellida see endale pakiautomaadiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles