Lugeja küsib: miks poed kaupa alatihti ümber tõstavad?

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima kaupluses tõstetakse samuti tihti kaupa ümber.
Maxima kaupluses tõstetakse samuti tihti kaupa ümber. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Tarbija24 lugeja kirjutas, et käis hiljuti kodupoes Selveris, kus olid tema lemmikkaubad lühikese aja tagant jälle ümber tõstetud. Enne kauba ülesleidmist pidi ta terve poe läbi jooksma. Miks poed pidevalt kaupa ümber paigutavad?

«Loobusin tükk aega tagasi Maximas käimisest, sest seal juhtus seda pidevalt - kõik asjad olid lühikese aja tagant ümberpaigutatud. Samamoodi on lood Selveris. Kas seda tehakse lootuses, et jooksen enne ostu sooritamist terve poe läbi ja siis ostan ehk veel midagi? Tegelikult on ju nii, et kui ma ikka poodi ketšupit lähen ostma ja seda omalt kohalt ei leia, lähen närvi ega kavatsegi midagi muud juurde osta, hea kui sedagi,» kurtis lugeja.

Vastab Selveri müügidirektor Kristi Lomp.

Mõistame, et kõik ümberpaigutamised tekitavad alguses klientides segadust ning muutustega harjumine võtab aega. Kindlasti mitte pole meie eesmärk klienti pahandada, vaid ikka ainult parimat ostuelamust pakkuda.

Kauplustes tehtavate ümberkorralduste eesmärk on praktiline ning vajadusel teeme muudatusi läbimõeldult ning kaalutletult. Selliste ümbertõstmiste eesmärk on ainult üks - muuta ostukeskkond kliendi jaoks veelgi mugavamaks.

Näiteks teeme muudatusi siis, kui kaupluse müügipind suureneb ning sellega seoses laieneb ka sortiment. Avaramas müügikeskkonnas saame pakkuda klientidele laiemat tootevalikut ning samuti on rohkem ruumi liikumiseks. Ka oleme kaupluses tooteid ümber tõstnud siis, kui suurendame enammüüdavate kaubagruppide pinda toodete arvelt, mis klientide seas nii populaarsed pole.

Näiteks on Pelgulinna Selver sealse piirkonna populaarne ostukoht ning saime oma klientidelt regulaarselt tagasisidet, et kauplus on väike ning ostukäruga liikumine on kaubapaigutuse tõttu raskendatud. Seetõttu tegime Sõle tänava Selveri müügisaalis ümberkorraldused, mille tulemusena tõstsime tooteid ümber nii, et ka tipptunnil saaksid meie kliendid rahulikult sisseoste sooritada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles