Lugeja küsib: miks pank ei teavita pangakaardi omanikku tema vara leidmisest?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pangakaardid.
Pangakaardid. Foto: Kaarel Tigas/ Õhtuleht

«Leidsin laupäeva õhtul noormehe rahakoti koos dokumentidega. Esimese asjana tuli pähe Swedbankiga ühendust võtta ja kaart kinni panna. Kui küsisin, kas pank ka omanikku tema pangakaardi leidmisest teavitab, siis öeldi, et seda nemad ei tee. Miks küll? Neil on ju inimese kõik andmed olemas,» imestab aus leidja.

Vastab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Meie sisemised reeglid näevad ette, et kui panka helistatakse ja antakse teada, et on leitud kellegi meie kliendi kaart, siis palume me selle viia meie lähimasse pangakontorisse. Ka sulgeme me selle kaardi siis koheselt, sest see kaart on sattunud kolmandate isikute (leidja) kätte ja seega on oht, et klient võib saada kahju seeläbi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles