Swedbanki rikete tõttu vähenes Rimis kaardimaksete osakaal

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaardimakse.
Kaardimakse. Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Seoses 15. ja 18. märtsil toimunud häiretega Swedbanki pangakanalite töös vähenes Rimis kaardimaksete osakaal 15 protsenti.

«Tavapäraselt on Rimi kauplustes kaardimaksete osakaal 60 protsendi ringis kogumaksetest, kuid näeme, et Swedbanki rikete järgselt on osakaal langenud 15 protsenti. Häirete ajal on langusprotsent veelgi suurem,» tõdes Rimi Eesti Food AS avalike suhete juht Katrin Bats.

Maxima pressiesindaja Erkki Erilaiu sõnul ei muutnud Swedbanki rikked kaardi kasutamise aktiivsust väiksemaks, pigem on inimesed igaks juhuks võtnud automaadist välja sularaha, et katkestusteks valmis olla. «Kui aga makse töötab, siis makstakse endiselt kaardiga, mis on ostjale mugavam,» ütles Erilaid.

Prismas sellist statistikat igapäevaselt ei tehta. Selveri pressiesindaja Annika Vilu sõnul ei oma tõenäoliselt paar katkestust pikemaajalisemat mõju.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles