Ostjat šokeerisid Selveri müüjatele tehtavad allahindlused

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaubad Selveris.
Kaubad Selveris. Foto: Stanislav Moshkov

Tarbija24 lugejat pani imestama enne poe avamist avanev vaatepilt Tallinnas Marienthali keskuse Selveris, kus umbes kümme poetöötajat lademetes allahinnatud kaupa kokku ostsid.

«Viis minutit enne poe avamist Marienthali keskuse Selveris ostsid kümme punases kuues poetöötajat  50-protsendilise allahindlusega kaupu – salateid, suuri kohvipakke, mahla, tarbeesemeid, piima, šokolaadi jne. Sain poodi sisse täpselt kell üheksa ning nägin toimuva lõppu pealt,» rääkis lugeja, keda selline vaatepilt ehmatas.

«Tekkis tunne, et parimad palad või väljavalitud kaubad pannakse kõrvale ning lunastatakse need esimesel soodsal võimalusel. Arvan, et kui mitte allahindlust arvestada, siis ühe keskmise töötaja arve tuli umbes 12-18 eurot.,» märkis lugeja ning esitas küsimuse: «Kas neil on ostueelis ning kuidas nad kõik kaubad juba enne poe avamist välja valida saavad?»

Selveri pressiesindaja Annika Vilu sõnul teevad tööandjad ikka oma töötajatele soodustusi, mis on palga kõrval motivatsioonipaketi oluliseks osaks.

«Nii nagu pangatöötajad saavad soodsamalt laenu või lennufirma töötajad soodsamalt lennata, nii on ka Selveril oma töötajate jaoks mitmeid soodustusi, näiteks soodustingimustel sportimine, lisaboonuspunktid ostudelt, aga ka võimalus osta hommikul enne kaupluse avamist näiteks katkise pakendiga või defektset kaupa soodushinnaga,» selgitas Vilu.

«Kuna töötajad ei tohi tööajal ja töövormis kauplusest oste teha, siis tehaksegi oma ostud sageli just hommikul enne kaupluse avamist. Küll aga poleks tohtinud neid oste teha pärast seda, kui kauplus klientidele avati,» tõdes Vilu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles