Taanlaste õllepudel oli rootslaste jaoks liiga seksikas

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Amager Bryghusi toode Lust.
Amager Bryghusi toode Lust. Foto: Amager Bryghusi kodulehekülg

Rootsi riiklik alkoholimüügikett käskis Taani alkoholitootjal muuta Rootsi kauplustesse jõudvate Lust õllepudelite etiketti, kuna seda peeti liiga seksuaalseks.

Lusti (lust tähendab taani keeles iha – toim) pudeli etikett sisaldas pilti paljast naisest, kes tundub istuvat pooleldi vett täis vannis. Lust on osa Taani õlletootja Amager Bryghusi tootesarjast, mis koosneb n-ö seitsmest surmapatust. Iga patt on esitletud eraldi pudelil, kirjutab The Local.

Ent Rootsi alkoholimonopol Systembolaget otsustas, et 9,2-protsendise kangusega magus Belgia tüüpi ale Lust ei kõlba oma etiketi tõttu Rootsi poodide riiulitele. «Me ei seda etiketti aktsepteerida, see on Rootsi alkoholiseadustega vastuolus,» teatas Systembolageti kõneisik Lennart Agen ja lisas: «See on üsna seksuaalne etikett.»

Seetõttu palus Systembolaget tootjal Rootsi jõudvate toodete pilti muuta või sootuks eemaldada. Õlletootja eemaldas seepeale kogu etiketi ja nentis, et seda polnud lihtne teha.

«Meil tuli läbida enne kümme katsetust, kui nad nõustusid,» sõnas Amager Bryghusi kommunikatsioonijuht Henrik Papsø ja lisas: «Me üritasime teha kirjaga veidi nalja, kuid nad ei lasknud seda läbi.»

Paljud rootslased on pidanud nõuet naeruväärseks ning teavitanud sellest ka Taani tootjat.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles