Tele2 otsustas kasutusse võtta riskantsed SIM-kaardi lõikurid

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mikro-SIM kaarte kasutatakse näiteks iPhone telefonis või iPad tahvelarvutis.
Mikro-SIM kaarte kasutatakse näiteks iPhone telefonis või iPad tahvelarvutis. Foto: SCANPIX

Kuigi Tele2 on seni SIM-kaardi pealt mikro-SIM kaardile üle minna soovivatel klientidel palunud tellida iseteenindusest 3,2 euro eest uus kaart, otsustas mobiilifirma vastu tulles klientide soovidele tellida ka vastavad lõikeseadmed. Lõikamine hakkab küll olema tasuta, kuid samas võib see Tele2 kinnitusel kaarti vigastada.

«Tangidega on oht vigastada SIM-kaardi kiipi, kaart ei pruugi siis enam töötada ning võivad kaduda kõik kaardil olnud andmed,» ütles Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt, lisades: «Seni pole me tahtnud seda vastutust enda peale võtta – info kadumine on inimesele tavaliselt palju suurem kulu kui kaardivahetuse tasu.»

Seni on Tele2 soovitanud tellida iseteenindusest uus sobiv mikro-SIM, mis maksab 3,2 eurot. Müügiesinduses peab uue kaardi eest maksma 7.99 eurot.

«Kliendid ikka küsivad lõikamise teenust ja seega otsustasimegi vastu tulla ning vastavad lõikeseadmed on ka juba tellitud. Lõikamine hakkab olema tasuta, aga teatud riskiga peab inimene selle toimingu juures ikkagi arvestama,» toonitas Saarvelt.

EMT teenuste kommunikatsioonijuht Kristina Samra sõnul vahetavad nemadki alati SIM-kaardi välja, kuna vastavate tangide kasutamine pole ohutu. EMT esinduses maksab SIM-kaardi vahetus seitse ja Topeltpluss kliendile 3.50 eurot. EMT e-teenindusest saab tellida uue SIMi kolme euro, Topeltpluss klient aga 1,50 euro eest.

Elisa aga kasutab esindustes juba pikemat aega spetsiaalseid SIM-kaardi lõikureid. Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski kinnitusel ei ole nende praktikas seni olnud mitte ühtegi juhtumit, kus kliendi SIM-kaardi kiip oleks saanud lõikamise tagajärjel kahjustada.

«Elisa väldib seda, et klient peaks nii väikese toimingu eest päris suure lisatasu maksma. Muidu SIM-kaardi väljavahetamine poleks ju ka meile mingiks probleemiks,» märkis Raiski.   

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles