Hoolsat telerivaatajat hämmastas Balbiino kampaanias näidatav telereklaam, kus uue auto loosimise informatsiooni kõrval näidatakse animatsioonis, kuidas Kia Rio n-ö kaasliiklejat ehk teist jäätist rammib.
Telerivaatajat hämmastas Balbiino reklaam
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Ma ei saa nagu täpselt aru, mida sellega öelda tahetakse – et saad uue auto, siis võid kõigile otsa tagurdada ja rõõmsalt edasi sõita? See on väga veider,» rääkis Martin.
«Reklaamimeistrid soovisid selle fantaasiamaailma animatsiooniga, kus tegelasteks jäätised, tõmmata kampaaniale tähelepanu, tehes seda heatahtliku huumori võtmes,» teatas ASi Balbiino turunduse ja kommunikatsiooni juht Enel Kolk napis vastuses.