Rimi iseteeninduslikud salatiletid seisavad hommikuti tühjana

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ülemiste Rimi iseteeninduslik salatilett.
Ülemiste Rimi iseteeninduslik salatilett. Foto: Rimi

Suur salatisõber, kellele väga meeldib Rimi iseteenindusliku salatileti lahendus, on pidanud korduvalt pettuma, kuna seal haigutab hommikuti tihti tühjus. Poe esindaja sõnul salateid siis eriti ei osteta ja seetõttu pole ka mõtet lette enne lõunat täita.

«Olen söönud salatit lõunaks juba viis aastat ja enamasti edukalt,» lausus salatisõber. «Seepärast oli minu rõõm piiritu, kui Rimi tegi poodidesse lahtise toorsalati leti, mille kaasabil saab igaüks endale meelepärase lõunaroa kokku panna,» jätkas ta. «Piiritu vaimustus asendus aga peagi jahmatava arusaamatusega - pea alati on letid hommikul kella üheksa-kümne ajal tühjad. Millal siis inimesed Rimi arvates endale lõunasööki kontorisse ostavad? Miks Rimi arvab, et inimesed tahavad keset kibedat tööpäeva uuesti poodi kaema minna, et äkki on «kaupa tulnud»?» imestas klient.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats tunnistas, et hommikuti eriti salatit ei osteta. «Seega tooks varajane salatileti täitmine üldjuhul kaasa kvaliteedi languse enne lõunat, kuna suur hulk valmislõigatud tooteid lihtsalt seisaks seal,» selgitas Bats. «Samas, kui klient annaks meile teada, millisest kauplusest ta sooviks salatit hommikuti osta, siis saame poes leti ehk varasemalt täita,» lisas Bats.

Rimi salatileti lahendus on mõeldud eelkõige lõunatoidu pakkumise eesmärgil.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles