Hullud päevad – ostuhoos pensionärid ja neid turgutav kiirabi

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Täna algas Tallinnas Stockmanni kaubamajas allahindluskampaania «Hullud päevad», mis on linlastele rohkem tuntud wc-paberi rallina.

Keskpäevaks olid kaubamaja kõik osakonnad vallutanud palavikulised ostlejad, kelle jaoks oli ahvatlusterajale pandud hunnikutes kampsuneid, prügikotte, odavat kosmeetikat, pükse, jalatseid ja kõike muud eluks rohkem või vähem vajalikku.

Kui avamishetkel võis kogu kaubamaja näha välja kena ja korras ning kogu kaup korralikult oma lettidel lebada, siis keskpäevaks olid T-särkide, kampsunite ja teksapükste viisakatest virnadest saanud lihtsalt suured riidehunnikud, mida asjalikud klienditeenindajad korrastada püüdsid.

Lisaks ostlejatele ja neid abistavale Stockmanni personalile oli kohal ka kiirabibrigaad, kes turgutas ilmselt õhupuuduses ja väsimuses vaevlevat vanahärrat.

Ilmselt ei jää see ainsaks korraks, mil parameedikutel ostlemishoos inimesi turgutada tuleb, sest kinnises ruumis kipub suure rahvamassi saabudes ikka õhk otsa saama.

Külastajate hulgas torkas silma ka palju väikeste lastega emasid ning üksi nõutult ringi vaatavaid mehi, kes ilmselt naise nõudmise peale pere noorimatele lasteosakonnast jopesid ja muid riideid lõunapausi ajal ostma olid tulnud.

Iga kord «Hullusid päevi» külastava Ene Rebase sõnul muretses tema sel korral riideid ja jalanõusid tervele perele. «Olen siin alati käinud, kuid iga kord pole soovitud asju saanud. Sel korral vedas ja sain kõik vajaliku,» sõnas Rebane.

Allahindluskampaania ajal on tavaliselt olnud populaarseks kaubaks ka WC-paber, kodukeemia ning odav kosmeetika. Nii ka sel korral. Megapakkides tualettpaberiga jalutasid ringi mitmed inimesed ning odava puudri, põsepuna ja pesemisvahendite leti ees leidus vähe vaba pinda uutele uudistajatele.

Oma mitme kollase koti sisu tutvustas E24-le ka Leida Rähni, kes pole enda sõnul kordagi allahindluskampaanialt puudunud. «Käin siin alati ja iga päev. Täna ostsin seepi, puudrit, majapidamispaberit ja igasugu muud pudi-padi,» tutvustas Rähni oma saaki.

Lisaks oli Rähnil plaanis teha suurem sisseost ka toiduosakonnast, kus kassajärjekorrad ulatusid kohati tagumiste riiulite lõpuni.
«Mina olen siinse kaubavalikuga väga rahul ja olen alati siit kõike saanud,» kiitis Rähni.

Kuna täna oli alles kampaania avapäev, siis võib linnas näha kuni pühapäevani Stockmanni kollaseid kilekotte käe otsas kandvaid inimesi, kellest osal veidi odavama kauba soetamisest saadud rõõmus ilme veel tükiks ajaks püsima jääb.

Turunduslikus plaanis on tegemist kindlasti kordaläinud kampaaniaga, sest iga kord külastab muidu ehk tavainimese jaoks liiga kallist kaubamaja erakordselt suur rahvamass, kellest igaüks lahkub poest vähemalt ühe kollase kilekotiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles