Veebipood kliendile: siin ei ole eluliin ega jõuluvana!

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Panther Media/Scanpix

Tarbija24.ee lugeja sai Technology Broker OÜ hallatavas veebipoes olmetehnika.ee üsnagi veidra teeninduse osaliseks: küsimus, kes teostab konkreetse külmiku garantiiremonti, algatas tõeliselt iroonitseva kirjavahetuse.
 

E-posti teel saadetud küsimus seisnes selles, kes teostab Eestis Samsungi külmikute garantiiremonti ja kui pikk on garantiiaeg. Külmik oli seejuures ostetud olmetehnika.ee’st.

Kuid selle asemel, et remondifirmad üles lugeda või vastava infoga internetiaadress teele panna, vastas firma esindaja lakooniliselt: «Palun vaadake kodulehelt.» Klient vastas seepeale, et oli seda teinud, kuid infot ei leidnud.

«Kuidas Te siis nii kehvasti näete? :\» kirjutas firma esindaja vastu, lisades garantiiremonti teostavate firmade nimed: Fujitsu Services OÜ, Arwest OÜ ja InfoCare CS OÜ.

Et klient ennast iroonilisest vastusest puudutatuna tundis, otsustas ta sellele vastata, et kohe tema küsimusele vastamine oleks nõudnud umbes sama suurt vaeva. Samuti lisas ta, et tal endal pole ei aega ega tahtmist olmetehnika.ee kodulehel sobrada.

Vastuseks tuli üsnagi uskumatu sõnavaling. «Oleks ma teadnud, et Te nii õnnetu saamatu olete, oleks andmed vahukoore ja kirssidega serveerinud; kuid igapäevaelus eeldan üldiselt, et suhtlen olenditega, kelle intelligentsi tase on kõrgem kui kassipojal, keda peab vägisi ninapidi kuhugi sisse toppima.»

Samuti kirjutas firma esindaja, et oma ajast ja tahtmisest võib klient oma emale, abikaasale või koerale kurta. «Kurb muidugi, kui inimene ennast motiveerida ei suuda, kuid siin ei ole eluliiin ega jõuluvana,» jätkas ta, kuid seegi polnud veel kõik.

«Kui Te eeldate, et peaksime sireenide saatel tuletõrjeautoga Teie külmikut päästma kihutama - olete eksinud.. Need protsessid eeldavad siiski alati teatud «aega ja tahtmist»,» ei jätnud firma esindaja iroonitsemist.

Siiski lisas ta kirja lõppu, et loodab, et klient saab kõik ilusti korda, ning et probleemide korral võib ikka kirjutada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles