Eesti Post uurib, milline otsepostireklaam inimesi huvitab

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Priit Simson.

Eesti Post korraldab 30. juunist 12 juulini Harku, Rae ja Viimsi vallas ning Pirita linnaosas postisaajate andmete kogumise pilootprojekti, et selgitada välja, mis teemadel otsepostireklaamid inimestele huvi pakuvad.


«Igal nädalal jõuab koos oodatud ja vajalike trükistega kõigi postkastidesse ka sellised materjale, mis meile huvi ei paku,» selgitas Eesti Posti infologistika divisjoni juht Toomas Türk. «See ummistab postkasti ja koormab loodust, kulutades liigselt kütust ja paberit.»

Sellise olukorra vältimiseks ja huvipakkuvate teavituste osakaalu suurendamiseks alustatakse leibkondade elustiili ja tarbimisharjumuste kohta andmete kogumist.

Kevadel korraldatud tarbijauuring näitas, et Eesti inimesed suhtuvad otsepostireklaami pigem positiivselt või neutraalselt, kuid see reklaam peab olema nende huvidega kooskõlas.

Üle poole vastanutest oli valmis Eesti Posti andmetega varustama, et saada pakkumisi just teda huvitavate valdkondade kohta. Posti- ja logistikaettevõte tagab kogutud andmete konfidentsiaalsuse ja nende käitlemise kooskõlas Eesti seadustega.

Eesti Posti kaudu postitati selle aasta esimese kvartali tippnädalal ehk märtsi algul 6,3 miljonit reklaamlehte kogukaalus 115 tonni.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles