Eesti Energia e-teenindus oli taas rivist väljas

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektrinäit.
Elektrinäit. Foto: Toomas Huik

Täna hommikul ei saanud kliendid Eesti Energiaga 40 minuti jooksul ühendust, sest ettevõtte infosüsteemis oli tehniline tõrge.


Eesti Energia kliendid olid täna hommikul pahased, sest ei saanud soovitud ajal e-teenindust kasutada.

Eesti Energia teatel leiti viga üles ja kõrvaldati ning nüüd e-teenindus toimib.

Ettevõtte juhtkond palub vabandust kõigilt oma klientidelt, keda katkestus e-teeninduse töös puudutas.

«Praegu toimib kõik kenasti ja mõni hetk tagasi kasutas Eesti Energia e-teenindust ligi 950 inimest,» ütles Eesti Energia jaeäri kommunikatsioonijuht Katriin Loorents.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles