Kaubamaja lubab partnerkaardi omanikele uusi soodustusi

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Poodide kliendikaardid.
Poodide kliendikaardid. Foto: Elmo Riig / Sakala

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp lubas, et maikuus hakkavad Partnerkaardi omanikud saama uusi soodustusi, mis on rahas mõõdetavad.


Puusepp ei olnud valmis veel uut Partnerkaardi programmi sisu avama, kuid kinnitas, et see muutub klientidele senisest veelgi atraktiivsemaks ja suurendab sünergiat kontserni sees.

Praegune Partnerkaart on kasutusel 10. maist 2002 ja annab soodustusi kõigis Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvates ettevõtetes.

Partnerkaardi omanikke on tänaseks juba poole miljoni ringis. Selle eelkäija oli kaubamaja kliendikaart.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles