Sotsiaalkindlustuse uus juht tahab olla näoga kliendi poole

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Juta Saarevet.
Juta Saarevet. Foto: sotsiaalministeerium

Aprilli algul sotsisalkindlustusametit juhtima hakkav praegu sotsiaalministeeriumi õigusala juhina töötav Juta Saarevet ütles, et soovib, et see amet oleks ka edaspidi näoga kliendi poole.


«Kauaaegse juhi Külli Pedaku panus sotsiaalkindlustusameti arendamisse on olnud väga suur. Soovin ka edaspidi hoida ja väärtustada mõtteviisi, et ameti ülesanne on olla näoga kliendi poole,» ütles Saarevet.

Ta lisas, et paljud vajalikud muudatused, näiteks parem koostöö perearstidega ja kliendisõbralikumad IT-lahendused, on juba ette valmistatud ja nüüd tuleb need ellu viia. «Kandideerisin, kuna usun, et minu senine teadmine ja kogemus valdkonnas aitab ametis töös olevaid projekte ellu viia,» lausus Saarevet.

Kuni 2. aprillini jätkab naine pooleliolevaid projekte sotsiaalministeeriumis õigusala juhina. Uuele ametile asudes soovib ta enda sõnul kõigepealt meeskonnaga tuttavaks saada. Selleks plaanib ta külastada kõiki ameti kontoreid. «Seejärel saan juba ka anda sisulisemaid kommentaare edasistest plaanidest ja tegevustest,» sõnas Saarevet.

Ameti juhiks kandideeris kokku 18 inimest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles