Eestlane saab euroopalikuma jalatsivaliku

Kaire Uusen
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna kaubamaja kingaosakond.
Tallinna kaubamaja kingaosakond. Foto: Liis Treimann

Eelmisel aastal Suurtüki NK ja ABC Kinga jalatsikauplused ostnud Kaubamaja kontsern lubab nüüdsest veel rohkem jalatsitele keskenduda ja üha enamate eestlaste soovid selles osas rahuldada.


Kui praegu kurdavad Eesti tarbijad tihti selle üle, et kaupluses pole kas ilmastikule vastavaid, vajaliku suuruse või taskukohase hinnaga saapaid-kingi, siis õige pea olukord muutub.

«Jalatsikaubandus on üks meie 2009. aasta märksõnadest,» teatas kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp. Tema sõnul uuendatakse kõigi kaubamaja kontserni kuuluvate jalatsikaupluste kontseptsiooni. See tähendab ühtlasi nii valiku suurenemist kui hinna ja kvaliteedi suhte paranemist.

«Ka praegu on juba euroopalik valik, aga see muutub veel euroopalikumaks,» nentis Puusepp. «Eesmärk on, et suudaksime kõigile kliendigruppidele pakkuda just neile sobivaid tooteid.»

Kuigi jalatsimüük mitmekesistub juba sel aastal, suudetakse suurem osa eesmärkidest täita 2010. aastaks. Praegu kuulub kaubamaja kontsernile juba 35 jalatsikauplust, millest seitse asuvad Lätis.

Kui eelmisel kevadel osteti ära Suurtüki NK, siis juunis ABC Kinga kauplused. Eestis hoiab kaubamaja koos Selveriga veidi üle 30 protsendi jalatsiturust enda käes.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles