Tarbijakulutused kasvavad tänavu vaevumärgatavalt

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbija.
Tarbija. Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

Euromonitori prognoosi kohaselt kasvavad tänavu tarbijakulutused maailmas 2,1 protsendi võrra.

Prognoositav kasv on aeglaseim aastast 2009, mistõttu peavad tootjad tarbijaeelistuste eest varasemast teravamalt võistlema.

Kulutuste kasvutempot tõmbavad alla sotsiaalsed rahutused, kasvav ebavõrdsus tulude jaotumise osas ning kõrge tööpuudus.

Euromonitor täheldab ka, et surutise tõttu kipub kaduma tarbijate brändilojaalsus, mistõttu traditsiooniline side tootja ja tarbija vahel vajub minevikku.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles