Lastega kohvikus käinud emadel tuli põrandat puhastada

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viljandi City Lokaal.
Viljandi City Lokaal. Foto: Elmo Riig / Sakala

Esmaspäevane külaskäik Viljandi City Lokaali lõppes ühele emale sellega, et talle anti hari ja kühvel ning paluti põrand puhtaks  teha.

«Kuna toitudega läks aega, andis sõbranna lapsele leiba närida. Muud ju enne praade lauda ei toodagi peale nugade ja kahvlite. /…/ Lapsed jõid mõlemad mahla ühest klaasist ning kõrrega, kuna lapsed on nii väikesed, siis loomulikult klaase neile kätte ei andnud. Lapsed sõid sama toitu mida meie isegi. Toitu sai neile antud ilusti kahvli pealt. Seega praes olevad toiduained ei pudenenud lauale,» kirjutab naine Facebookis.

Pärast einestamist, kui naised hakkasid oma lastega lahkuma, küsis leti taga seisnud teenindaja kõva häälega: «Kas toon kühvli ja harja?».

«Nii mina kui minu sõbranna jäime suu ammuli vaatama, et mis mõttes kühvli ja harja? Et milleks? Laua alla vaadates võis olla seal tõesti leivapuru, kuid mingit märkimisväärset läbu seal ei olnud. Ei olnud maha läinud ei mahla ega ka praad. Sõbranna võttis harja ja kühvli ning tegi puhtaks. Mina samal ajal askeldasin kahe lapsega. Teenindaja vaatas kõrvalt pealt. See oli tõeliselt alandav kogemus minu kui kliendi jaoks. Lahkusime sealt ise mõeldes, et siia enam ei tule kunagi. Pole elu sees midagi sellist tundnud avalikus kohas söömas käies,» on naine pahane.

Naine kirjutas vahejuhtumist ka söögikoha Facebooki lehele, kuid see postitus võeti maha. «City lokaali kodulehe alla ilmus mitu kommentaari, kus sõimati meid mingiteks notsudeks või põtradeks, ei saagi aru mis see peaks tähendama. Ilmusid kommentaarid, kus klienditeenindaja sõna otseses mõttes valetas. Valetas, et maha oli aetud mahl ja et läbu oli nii hull. Kirjutas, kuidas ilmselt me pole elu sees näinud ei kühvlit ega harja. Ettekandja tütar kirjutas, et emal ei ole sadat kätt. No sorry tõesti. Kuidas on klient süüdi, et koht ei jõua endale koristajat palgata? Kas siis tõesti pannakse tööle kliendid? Seda enam, et sel hetkel oli lokaalis peale meie võib-olla  3-4 inimest.»

Naisi teenindanud ettekandja ütles Õhtulehele, et kliendid lihtsalt provotseerisid teda, nõudes kõigepealt nagu kiuste lattet, kuigi kohvimasin oli rikkis, käitusid üleolevalt, blokeerisid lastekärudega inimeste sissepääsu tualetti ning seejärel lihtsalt jätsid hulga toidujäätmeid põrandale maha. Seda kõike vaatamata sellele, et teenindaja lisas ühe lapse portsule tasuta kartulid. «Ja siis tekkiski mul selline tunne, et noored tüdrukud, mida te õige mõtlete!? Ja küsisingi viisakalt, kas te soovite harja ja kühvlit. Nemad ütlesid, et jah,» rääkis naine ja lisas, et kliendid oleksid võinud ka ei öelda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles