Poeketid on kooliastujate reklaamkingituste osas eri meelt

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selver jagas tänavu välja ligi 10 000 sellist kupongi.
Selver jagas tänavu välja ligi 10 000 sellist kupongi. Foto: Postimehe lugeja

Kui Selver jagas tänavu 1. klassi minevatele lastele tuhandeid jäätisekuponge, siis Prisma peab sellist reklaamvõtet mõeldamatuks.

«Koolid on igal aastal meile teada andnud esimesse klassi minevate laste arvu ning sellele vastavalt oleme kupongid teele pandud, vaid üks kool on kupongidest keeldunud,» rääkis Selveri pressiesindaja Annika Vilu. Ta kinnitas, et tagasiside on olnud väga positiivne.

Pigem on Vilu sõnul  olnud mõnikord mure, et laps pole kupongi koolist saanud ja seetõttu on pöördutud Selverisse. «Koolide huvi on suurem just väiksemates linnades ja isegi kohtades, kus Selverit ei ole,» lisas ta. Vilu sõnul teevad nad sellist kampaaniat juba kolmandat korda ning tänavu jagati välja ligi 10 000 jäätisekupongi.

Prisma peremarketi pressiesindaja Kadri Lainase sõnul nemad sellist kampaaniat ei tee. «Väikestele lastele sooduskupongide jagamine oleks ikka väga meie ettevõtte põhimõtetega vastuolus,» toonitas ta.

Maxima pressiesindaja Erkki Erilaiu sõnul teeb nende poekett kingitusi oma töötajate kooli astuvatele lastele. «Kingiks on tavaliselt väiksem seljakott, koolitarbed ning midagi magusat. Samuti saavad kõik Maxima õpihimulised lapsed, kel koolis head hinded poe poolt igakuist stipendiumi,» rääkis Erilaid.

Ka Rimi peab 1. septembril meeles  oma töötajaid. «Kõikide töötajate lapsed, kes alustavad kooliteed, saavad Rimilt kingiks kvaliteetse koolikoti helkuriga ning vanemad tasustatud puhkusepäeva,» rääkis Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles