Rimi müüja ei nõustunud kliendile kala poolitama

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tasku keskuse Rimi kalalett.
Tasku keskuse Rimi kalalett. Foto: Sille Annuk

Tartus Tasku keskuses Rimi toidupoodi külastanud klient soovis osta poolikut suitsuturska, kuid müüja ei olnud nõus tervet kala poolitama.

Eile Tasku keskuses Rimi poodi külastanud klient palus, et kalaleti teenindaja talle ühe suitsutursa pooleks lõikaks, kuid teenindaja keeldus ja küsis, kes siis teist poolt enam osta tahab.

Rimi Eesti Food AS kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats ütles, et osal kauplustel ei olegi lubatud toitu töödelda. «Selleks, et kauplus tohiks kalatooteid poolitada, on vaja teatud tingimusi, näiteks voolavat vett ja eraldi tööpinda,» rääkis Bats.

Samuti võib müüja keelduda kampaaniahinnaga müügil olevate toodete poolitamisest. «Soodushinna mõte on, et sellisel kujul nagu kaup tuleb, nii ta ka tarbijale läheb,» ütles Bats.

Samas puuduvad toidu töötlemiseks vajalikud tingimused vaid Viljandi Rimis ja eile ei olnud Tasku Rimis ka mingit sooduskampaaniat suitsutursale.

«Antud juhul ei olnud müüja lihtsalt kursis, et ta tohib seda kala poolitada, vabandame,» ütles Bats lisades, et tegemist oli grillileti töötajaga, kes ei olnud varem kalaletis teenindanud.

Segaduses müüja läks pärast kliendi pöördumist juhatajalt nõu küsima. «Juhataja selgitas teenindajale, et ta võib kala poolitada ja siis mindi koos klienti saali pealt veel otsima, aga kahjuks klient oli lahkunud,» ütles Bats.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles