9-3X suurimad erinevused baasmudelist on külje- ja põhjakaitsmed ning 35 mm jagu kõrgemale tõstetud kere. Mõlemad muudatused annavad vaatajale hetkega teada, et see sõiduk on mõeldud liiklemiseks rasketes tingimustes.
Olulisematest välisilmet mõjutavatest teguritest võiks veel mainida standardvarustusse kuuluvaid 17-tolliseid valuvelgi, udutulesid, kahte kroomitud summutiotsa ning katuseraame.
Viimased on eriti olulised aktiivse eluviisiga inimestele ja kuna 9-3X on linnamaasturitest tunduvalt madalam, saab jalgrattad või suusaboksi tõsta katusele ilma suurema vaevata. 9-3 universaalkerega mudelilt on 9-3X pärinud vertikaalsuunalised valged tagatuled, sujuvalt langeva esiosa, külmades toonides esilaternad ja maitsekalt kroomitud ning elegantsete joontega iluvõre.
Need, kellel auto välimus ootused interjööri suhtes kõrgele tõstis, peavad kahjuks pettuma, sest mingeid uusi disainilahendusi sealt ei leia. Traditsiooniliselt juhi poole pööratud keskkonsool ja kõik lülitid on tuttavad mudelilt, millel 9-3X baseerub ja seda ei saaks pidada probleemiks, kui 9-3 Sport Combi oleks äsja müügile tulnud, aga kurb reaalsus on see, et 9-3X salongis viibides jääb kujunduse poolest mulje, nagu istuks mõne aasta vanuses autos.
Süsinikkiust iluliistud ja nahkistmed suudavad küll interjööri väljanägemist parandada, kuid nende soetamiseks tuleb uurida lisavarustuse nimekirja. Salongi suurim miinus on aga ruumipuudus tagumises istmereas, sest täiskasvanutel on end seal väga raske mugavalt tunda.
Pagasiruumi mahutavus langetatud tagaistmetega küündib 1331 liitrini, mida pole just palju, kuid see ei tähenda, et 9-3X jääks jänni spordivarustuse või muude kaupade vedamisel, kuna tagaistmes olev spetsiaalne luuk hõlbustab oluliselt pikkade esemete nagu suuskade transportimist.