TopTours muutis ärihuvidest lähtuvalt lennugraafikut

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sharm El-Sheikh
Sharm El-Sheikh Foto: SCANPIX

Sharm el Sheikhist 12. detsembril kojusõitu planeerinud kolme Võrumaa inimest tabas ebameeldiv üllatus, kui TopTours oma ärihuvidest lähtuvalt lennugraafikud ümber korraldas.

5. detsembri varahommikul Tallinnast startinud lennuk viis eestlaste ühte tuntuimasse kuurorti Sharm el Sheikhi pea täiskoorma reisijaid, kirjutas Võrumaa24.ee.

Siiski andis reisieelne piletite sooduspakkumine ja lennukis ligi 15 täitmata kohta märku reisipakkumiste ülekaalust nõudluse ees. Ka kohapealne reisijuht avaldas muu jutu sees info, et veel paar päeva enne reisi oli müümata ligi 100 kohta 130-kohalises lennukis.

Kaks päeva enne 12. detsembri hommikuks kavandatud tagasilendu said aga Sharm el Sheikhi hotellides peatuvad TopToursi kliendid kirja, milles reisifirma teatas tagasilennu ülebroneeringust ja pakkus ligi 50 inimesele võimalust tagasilennuks kas pühapäeval, 13. detsembril või teisipäeval, 15. detsembril.

Samas teatati, et tagasilennud toimuvad vahemaandumisega Hurghadas ning hotellitubade kasutamise pikendamise eest lisatasu ei nõuta. Osa reisijaist olid ostnud paketi «kõik hinnas» maksumusega 3990 krooni – seega kujunes nende soovil 10-päevaseks pikenenud reisil päeva maksumuseks vaid 400 krooni.

Mitte kõik reisijad polnud vaimustuses ootamatust ajakava muudatusest ning soovisid tagasilendu ettenähtud ajal. Paraku aga selgus, et see on võimatu, kuna plaanijärgne lend tühistati TopToursi enda initsiatiivil seoses reisijate vähesusega ning reisilolevate inimeste tagasivedu optimeeritakse teiste reisifirmade lendudega.

Nii startisidki laupäeva hommikuse lennu asemel Sharm el Sheikhist tagasilendavad inimesed alles laupäeva õhtul, kusjuures pool lennukitäit rahvast võeti juurde Hurghadast ja kell 2.30 Tallinna saabunud lend kestis kokku seitse tundi.

Inimesed, kes TopToursi initsiatiivil lennugraafiku muutumise tõttu pidid pikendama hotelli broneeringuid mitme tunni võrra ning hankima endale plaanivälise toitlustamise, kohapealse reisiesindaja sõnutsi tehtud kulusid tagasi ei saa. Ka ei saanud reisijad seitsmetunnise lennu jooksul pardatoitlustamist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles