Ostunimekiri aitab raha säästa

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ostunimekirja kasutamine aitab säästa aega ja raha.
Ostunimekirja kasutamine aitab säästa aega ja raha. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Pennsylvania Whartoni ülikooli turundusprofessor David R. Belli sõnul moodustavad planeerimatud ostud ostukorvist 20 protsenti. Selle numbri kohaselt kulutab üks keskmine Eesti tarbija igal aastal planeerimatutele ostudele umbes 10 000 krooni.


Lihtsaim viis oma oste planeerida, on teha enne poodi minekut ostunimekiri. Oma uuringus «Planeerimatud ostud: kes neid oste teevad, kui sageli ja miks?» toob professor Bell välja, et kiire ja efektiivse poeskäimisega on võimalik planeerimatute ostude hulka vähendada kuni 82 protsenti.

Alates sellest nädalast käivitub Prisma Peremarketis kampaania, mis kutsub inimesi üles säästma aega ja raha ostunimekirja kasutades. Tasuta ostunimekirja põhjasid jagatakse Prisma kauplustes ning neid saab täita ka ettevõtte kodulehel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles