Augustis pöördusid inimesed kaebuste ja järelepäringutega tarbijakaitseameti poole kokku 2999 korral, mullu samal ajal oli see arv ligi 40 protsendi võrra väiksem.
Tarbijakaitsesse pöördunute hulk kasvas tublisti
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige enam tekitasid inimestele jätkuvalt probleeme telefoniteenused, internetikaubandus ja tehnikatooted. Viimastest oli rohkem kaebusi ja järelepärimisi arvutite kohta.
Ameti info- ja nõustamistelefonilt küsisid inimesed samuti peamiselt internetikaubanduse ja telefoniteenuste kohta, kuid oluliseks mureallikaks olid helistajatele ka ehitusteenused.
Ehitusteenuste osas kurdeti halva ehituskvaliteedi üle kortermajades ning halvasti paigaldatud uste ja akende kohta. Samuti tõusis päevakorda ehitusfirmade usaldusväärsus.