Bauhofi ostumöll algas hinnasegadusega

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bauhofis käib nädala lõpuni kampaaniamüük Ostumöll.
Bauhofis käib nädala lõpuni kampaaniamüük Ostumöll. Foto: Tarbija24

Läinud nädalal alustas ehituskauplus Bauhof kampaaniamüügiga Ostumöll, esimesel möllupäeval kauplust külastanud klienti tabas aga hindu nähes üllatus – osa kampaaniasse kaasatud kaupu polnud mitte varasemast odavamad, vaid hoopis kallimad.

Tarbija24 kaebusteraamatusse kirjutanud kliendi sõnul oli näiteks 10-liitrisele värvipurgile allahindluse asemel 30 krooni otsa pandud. Nädal enne möllu ostis ta värvipurgi 648 krooniga, mölluhind oli aga 678 krooni. Kampaania ajaks oli hinna juurde pandud ka silt mahakriipsutatud tavahinnaga ja see oli 877 krooni.

«Seinavärv akrit-7 2,85 liitrit, mis väidetavalt enne maksis 203, ostsin mina nädal tagasi 178 krooniga, silikooni, mis väidetavalt maksis 41 krooni, ostsin mina 33  krooniga,» tõi ostja veel näiteid.

Bauhof tõi samas kaebusteraamatus ära ka omapoolse selgituse, segaduse põhjusi on selle järgi mitu.

Suure värvipurgi puhul oli kaupluses väljas vale hinnasilt, kassasüsteem näitas aga siiski õiget ja madalamat hinda. «Kuna meil on igal kuul 10-s kaupluses üle Eesti kampaaniahindadega müügis ligi 1200 toodet, juhtub tõepoolest ikka inimlikke vigu. Paraku vahel ka tarbijate kahjuks,» kirjutas kliendile vastanud Baohofi turundusjuht Sigre Parm.

Seinavärvi ja silikooni puhul kehtis aga juba enne Ostumöllu teatud allahindlus. Nii olid ikkagi möllu avapäeval toodete juurde märgitud täishinnad õiged, klient oli nädal varem lihtsalt saanud allahindlust.

«Mõlema toote puhul kehtis enne Ostumöllu veidi tagasihoidlikum allahindlus - siis sai tooted osta vastavalt 178 ja 33 krooni eest, kuid kehtinud allahindlus oli väiksem Ostumöllu allahindlusest,» märkis kaupluse esindaja.

Vastuse lõpuks soovitas Parm Bauhofi nimel tarbijatel jälgida kaupluse katalooge ning silmas pidada, et lühiajalised pakkumised on alati veidi soodsamad ja et tavahinnasildid erinevad kampaaniahinnasiltidest nii värvi kui ka selle poolest, et kampaaniahinna siltidel on näidatud mahakriipsutatud tavahind.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles