Elisa: ekslikult avalikustatud numbri saab salastada

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Marika Raiski.
Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Marika Raiski. Foto: Sille Annuk

Mobiilioperaator Elisa lubab oma klientidel ekslikult avalikustatud telefoninumbrid suurema ajakulu ja pärimisteta salastada

«Kui klient sõlmib Elisaga liitumislepingu, siis tal on valida kas ta soovib oma numbri avalikustamist avalikes infoallikates. Kui klient on ekslikult oma numbri avalikustanud ning soovib selle salastada, siis number koheselt ka salastatakse,» rääkis Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.

Elisa liitumislepingus on ka vastav punkt mustvalgel kirjas: «Kliendipoolse nõusoleku korral on Elisal õigus edastada andmeid kliendi nime, aadressi ja telefoninumbri kohta avaldamiseks numbriinfokataloogis ja numbriinfoteenistuses. Andmed avaldatakse eesmärgiga võimaldada kolmandatele isikutele saada paberkandjal ja/või otsingumootoril põhineval numbriinfokataloogi või numbriinfoteenistuse vahendusel teavet kliendi kontaktandmete kohta. Kliendil on igal ajal võimalus vastav nõusolek tagasi võtta, taotledes Elisalt tema kohta numbriinfokataloogile ja numbriinfoteenistusele andmete edastamise lõpetamist aga samuti andmeid kinnitada või muuta

Mobiilioperaator EMT muudab homsest oma kliendiandmete avalikustamise poliitikat, sest ei pea liitumishetkel põgusat nõusoleku küsimist piisavaks. EMT klientidel tuleb alates 1. aprillist oma andmete avalikustamiseks ise selget soovi avaldada täites selleks vastavad lahtrid iseteeninduses, pöördudes kliendiinfosse või EMT esindusse.

EMT võttis muudatuse ette, kuna viimasel ajal on kasvanud inimeste pahameel telefonispämmi ehk tüütute telefonimüügiagentide ja rämps-SMSide saamise üle.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles