Estonian Airi viimane Cherry kampaania osutus jällegi puudulikuks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tundub, et ebaõnn saatis lennufirmat Estonian Air ka viimati korraldatud Cherry kampaanial - kui algselt lubati voucher'itega Berliini lennata 28. oktoobrini, siis tegelikult saab seda teha vaid 30. septembrini.
Sellest andis teada lennufirma klienditeenindaja, kes soovitas lahkelt cherry.ee-lt raha tagasi küsida.
Taoline võimalus on 14 päeva pärast ostu sooritamist. Et Berliini voucher'eid müüdi 23. märtsil, saab tähtaeg selle nädala kolmapäeval läbi.
Märtsi lõpus toimunud viiepäevaline kampaania pidi olema lohutuseks neile, kes esimesest ilma jäid. Näiteks 23. märtsil müüdi Moskva ja Berliini kinkekaarte kokku 658.
Meenutuseks: Estonian Air korraldas Cherry.ee-s sooduskampaania ka möödunud aastal. Seal lubati müüa piiramatus koguses 40-protsendilise soodustusega kinkekaarte, kuid tegelikult oli ettevõttel müügiks välja panna vaid 5000 piletit.
Tarbijad olid pahased, miks firma ei teatanud, et sooduspileteid nii vähe on - kui taoline märge oleks kohe juures olnud, poleks ka probleemi tekkinud.
Estonian Airi juht Andrus Aljas seletas siis, et keegi ei uskunud, et kampaaniat nii suur huvi saadab.
Praegusele juhtumile lubas Estonian Air kommentaari anda täna. Ettevõtte koduleheküljelt selgub, et lennufirma tegi Tallinna-Berliini liini graafiku teatavaks juba jaanuarikuus. Seal oli ka ära märgitud, et lennud toimuvad 30. septembrini. Samas ei olnud taolist märget juures cherry.ee pakkumisel, mistõttu ei pruukinud ostjad sellega arvestada osata.