Reisifirmad põrgatavad puhkuserikkuja süüd

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Terje Luik näitab mullu oktoobri lõpus ostetud reisipiletit tegelikust 21 tundi hilisema väljumiskellaajaga, mille tõttu jäi tal novembris Egiptuses puhkamas käimata.
Terje Luik näitab mullu oktoobri lõpus ostetud reisipiletit tegelikust 21 tundi hilisema väljumiskellaajaga, mille tõttu jäi tal novembris Egiptuses puhkamas käimata. Foto: Margus Ansu

Kaks reisifirmat veeretavad kuuma kartulina teineteisele süüd valede andmetega vautšeri väljastamise üle, mille pärast jäi tartlannal Terje Luigel sügisesel soojamaareisil käimata.


Luik on kaks kuud otsinud süüdlast, kelle tõttu oli tema 16. novembril väljuma pidanud lennu kellaajaks märgitud 23.55. Tegelikult väljus lend 3.20 varahommikul ehk 21 tundi varem.



Luik ostis pileti Egiptuse kuurortlinna Hurghadasse Tartust Embach Toursi reisibüroost.


Viimane aga tegutses Top Toursi edasimüüjana. «Embach Toursist öeldi mulle, et nemad piletil kellaaega muuta ei saa, ja süüdistati Top Toursi, kelle andmebaasist pileti info tuli,» selgitas Luik.



Kliendile pileti müünud Embach Toursi reisikonsultant Aire Nutt kinnitas sama ka Postimehele. «Trükime piletid välja otse Top Toursi broneerimissüsteemist, meil kui agendil pole seal midagi võimalik muuta,» kinnitas Nutt. «Selgitust, miks süsteemis vale kellaaeg oli, pole me saanud.»



Top Toursi büroo juhataja Margit Alloja viskas aga kivi tagasi Embach Toursi kapsaaeda. Tema sõnul vahetas reisibüroo lennufirmat – algse vedaja lend pidi väljuma kell 23.55, kuid hiljem otsustati Estonian Airi kasuks, kes nihutas kellaaja 3.20 peale.



«Edasimüüjate kohus on kliente muudatustest teavitada ja eeldasime, et Embach


Tours seda ka teeb,» kinnitas Alloja, kelle arvates võis tegemist olla Embach Toursi ja Luige vahelise arusaamatusega.



Vestluses Luigega on All­oja öelnud, et Estonian Air teavitas väljumisaja muutmisest reisifirmat 31. oktoobri õhtul, see tähendab mõni tund pärast seda, kui Luik oli pileti ostnud. Postimehe andmeil tellis Top Tours Estonian Airilt aga lennu Hurghadasse juba oktoobri alguses.



13. oktoobrist pärit väljavõte Estonian Airi lennuplaanist kinnitab ka, et samal päeval ehk kaks nädalat enne pileti Luigele väljatrükkimist oli lennugraafikus planeeritud Hurghada lennu väljumisajaks varahommik, kell 3.20.



Vigase pileti ostmisest on praeguseks juba möödas kaks kuud ja nädal, kuid reisi ebaõnnestumise põhjus on sama ebaselge kui 16. novembri öösel, mil õhtuks lennujaama minna kavatsenud tartlanna sai kella kahe paiku öösel äreva kõne lennujaamast, kus päriti aru tema hilinemise kohta peatselt väljuvale lennule.



«Võtsin endale advokaadi, kes 14 päeva jooksul kirjutas Top Toursile kirja, aga vastust ootame tänaseni,» märkis Luik nõutult ja tunnistas, et kaaluvad advokaadiga ka asja kohtusse viimist. Kuid siiani pole Luigel selgust, kumba reisifirmat süüdlaseks pidada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles