General Motorsi tütarfirma Saab turundusdirektori Knut Simonssoni arvates võiks nende toodang tulevikus sarnaneda Apple'ile arvutite valdkonnas - originaalne, unikaalne ning omapärane.
Saab tahab saada autonduse Apple'iks
Saabi toodang ei pruugiks olla enam massidele suunatud, raha võiks teha ka müües 150 000 autot aastas, vahendab
.
Briti ajakiri Autocar kirjutab Simonssoni nägemusest muuta Saab elustiili peegeldajaks, mitte järjekordseks Audiks. Tõsi, selleks kõigeks on vaja üht eeldust - iseseisvumist General Motorsi alt ning vabade valikute võimalust.
Viimastel aastatel on Saab esitlenud mitmeid uusi ideeuatosid, mis on saanud ka positiivse tagasiside osaliseks. Sügisesel Frankfurdi näitusel esitletakse uut Saab 9-5, mis on valminud just uue kontseptsiooni raames, millest Simonsson räägib. Uus mudel jõuab müüki veel sel aastal ning mõne aja pärast järgneb ka universaal. Väidetavalt hakkab uus Saab 9-5 maksma ka rohkem kui eelkäija.
Praegu aga otsib General Motors Saabile ostjat, paraku seni veel edutult. Sel aastal võeti vastu otsus anda Saabi juhtkonnale suuremad volitused ettevõttega ümberkäimiseks.
Kuna suurem osa klientidest asub Euroopas, siis pole ameeriklastel ilmselt õiget aimu, mida nendega peale hakata või kuidas käituda. Võimalik, et Simonssoni pakutav lahendus võib olla õige.